За останні кілька років українці стали більше скаржитися на сервіс однієї з найбільших фінансових установ в державі "ПриватБанк". Справа в тому, що люди помічають дуже дивні дії з боку співробітників банку: передача даних шахраям, величезні комісії на різні фінансові операції й навіть безкультурна поведінка зі своїми клієнтами похилого віку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак цього разу українець заявив, що в банку йому "не дають закрити борг".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"Дякую, дорогий Мінфін, що даєте можливість прискорити взаємодію між банками і клієнтами. На цей день зіткнувся з ситуацією з Приватбанком: у мене виникла реально прострочена заборгованість перед Приватбанком, яку хочу звірити і погасити. Довідка Приватбанку про суму простроченої заборгованості відрізняється від довідки УБКІ на 22%. (обидві довідки формувалися одночасно). Приватбанк збільшив заборгованість згідно "Угода № SAMDNWFD0073036646300 від 17.05.2021 р.", але надати її відмовився.
Оператор з 3700 відповів що це "штраф за порушення кредитної процедури", але алгоритм розрахунку та іншу інфу надати відмовився. Повторне звернення в чат теж не принесло результатів.", - пише незадоволений клієнт ПриватБанку.
Далі можна прочитати повну історію клієнта "ПриватБанку":
Раніше повідомляли, обов'язковий платіж на другу пенсію: у Мінсоцполітки пояснили, коли старт і хто заплатить.
Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" заборонив українцям "смітити грошима" в переказах: не більше ста.
Знай.uа писав, українець з інвалідністю поскаржився на "ПриватБанк", який заблокував карту з пенсією: "За законом не можуть".