Один з найбільших державних українських банків "ПриватБанк" знову робить своїм клієнтам нерви. Вся справа в тому, що навіть після численних скарг сервіс фінустанови не змінюється. Цього разу обійшлося без передачі особистих даних клієнтів фінансовим шахраям.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак все вже за "звичною" і сумною схемою - українка поповнювала карту в терміналі, проте апарат видав помилку і не зарахував гроші.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"Тиждень тому скидала гроші через термінал на іншу карту. Термінал вибив помилку і на карту гроші не прийшли. Написано "телефонуйте на гарячу лінію". Додзвониться не можу вже тиждень!!! У відділеннях тисячі людей, я теж працюю і не можу стояти цілий день в черзі!
І це тільки одна проблема! Друга проблема: мою карту заблокували, так як закінчився термін придатності. Написали в Приват 24, що можна активувати онлайн, шляхом надання актуальних даних. Заходжу в Приват24, там моїх карт взагалі немає і активувати нічого не можна.
Жахливе ставлення до клієнтів, якби не залишилися гроші на карті, давно б поміняла банк. А ще припинили працювати у вихідні.", - пише незадоволена клієнтка.
Раніше повідомляли, українець переслав гроші через "Ощадбанк" і не може їх знайти вже два тижні: "Не повторюйте чужих помилок".
Як повідомляв Знай.uа, ціна питання 88 гривень: українець потрапив у замкнуте коло платежів "ПриватБанку" - без можливості погасити борг.
Знай.uа писав, паспорт і телефон потрібно заховати: шахраї в обмін на порожні обіцянки про продукти забирають останні копійки у пенсіонерів.