Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Дану карту заблокували вдруге. Згідно із законом дані карти не можуть блокуватися. Даний випадок не єдиний і відбуваються в кожному банку. Якщо банки блокують людям рахунки, яким не можна блокувати за законом - навіщо нам потрібні такі банки", - пише користувач у відгуку.
На ситуацію відразу ж відреагував співробітник "Приватбанку", який зазначив, що якщо від виконавчої служби надходить запит - банк зобов'язаний заблокувати рахунок, що регламентовано чинним законодавством України.
"Для того, щоб банком не був накладений арешт на окремі карти — це повинно бути описано в самому впровадженні. Інформацію повинен вказати виконавець, який відправляє лист", - йдеться в повідомленні банку.
Нагадаємо, "Технічна помилка": банкомати "Привату" знімають гроші українців, але готівки не дають
Як повідомляв "Знай.ua", шахраї списали 1000 гривень з кредитки українки через Приват24, у Приватбанку винних не знайшли: "Зверніться до одержувача"
Знай.ua писав, Українка з переломом тазу по страховці "Приватбанку" отримала розчарування і порожній гаманець: платила кожен місяць