Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 14 жовтня 2021 року, українець поскаржився на блокування карти за допомогою людям з обмеженими можливостями.

Скрін, відео YouTube ПриватБанк
Скрін, відео YouTube ПриватБанк

Чоловік заявив, що є володарем соціальної карти Хесді в цьому банку, по якій оказиваается допомогу організацією людям з обмеженими можливостями — купуючи лише продукти харчування, без будь-якої можливості зняти або переказати кошти.

"Дану карту заблокували вдруге. Згідно із законом дані карти не можуть блокуватися. Даний випадок не єдиний і відбуваються в кожному банку. Якщо банки блокують людям рахунки, яким не можна блокувати за законом - навіщо нам потрібні такі банки", - пише користувач у відгуку.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

На ситуацію відразу ж відреагував співробітник "Приватбанку", який зазначив, що якщо від виконавчої служби надходить запит - банк зобов'язаний заблокувати рахунок, що регламентовано чинним законодавством України.

"Для того, щоб банком не був накладений арешт на окремі карти — це повинно бути описано в самому впровадженні. Інформацію повинен вказати виконавець, який відправляє лист", - йдеться в повідомленні банку.

Популярні новини зараз
"Вирішили під шумок стягувати бабло": на "Укрпошті" з'явилася додаткова плата за посилки Як у супермаркетах порушують права: що заборонено робити касирам Холодна та дощова осінь вже на порозі: синоптики розповіли, якою буде погода у жовтні Війна не буде тривати довго: Буданов назвав причину
Показати ще

Негативний відгук про Ощадбанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про Ощадбанк, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, "Технічна помилка": банкомати "Привату" знімають гроші українців, але готівки не дають

Як повідомляв "Знай.ua", шахраї списали 1000 гривень з кредитки українки через Приват24, у Приватбанку винних не знайшли: "Зверніться до одержувача"

Знай.ua писав, Українка з переломом тазу по страховці "Приватбанку" отримала розчарування і порожній гаманець: платила кожен місяць