Користувачі Приватбанку часто залишають різні коментарі з приводу роботи служби підтримки, банкоматів і діяльності фінансової установи в цілому.

Зазвичай негативні відгуки українці залишають на сайті "Мінфіну", де працівники ПриватБанку зможуть відповісти на скарги користувачів.

Жінка, яка користується послугами даного банку більше 10 років, розповіла про свій неприємний інцидент. Українка хотіла зняти з банкомату чималу суму - 4 тисячі гривень. Їй відмовили через те, що в банкоматі закінчилися кошти. Після деякого часу вона вирішила подивитися в додатку Приват24 свої операції зі зняття і виявила, що сума була успішно списана. Жінка одразу звернулася до служби підтримки.

"Вони створили заявку і сказали чекати. Вчора отримала відповідь, що вони не виявили надлишок коштів, відповідно типу я отримала кошти і відмовляють мені в поверненні моїх 4000 грн", - написала обурена користувачка Приватбанку.

Під публікацією співробітники банку залишили коментар і запевнили жінку, що списані гроші будуть повернуті в найближчі терміни.

Популярні новини зараз
Українцям пенсійного віку нададуть тимчасову допомогу: які документи потрібно подати Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись
Показати ще

скріншот з Мінфіну

Нагадаємо, українцю списали з картки Приватбанку "зайві" гроші: "Відповідь убила..."

Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" обрадував українців новим способом оплати: телефон і карту можна залишити вдома

Також портал Знай.uа писав, що у Хмельницькому банда підлітків обдурила автомат з готівкою і зірвала куш: купюри летіли в різні боки