Українка з карткою "ПриватБанку" перебуваючи за кордоном залишилася без грошей через несанкціоноване зняття коштів з її рахунку.

Про це українка поскаржилася на сайт Мінфіну.

Так, за словами жінки вночі з її карти було знято пенсію за півроку. Зняття здійснилося поетапно, але до нього жінка не має ніякого відношення. До того ж вона зазначила, що дані своєї карти нікому не передавала.

Скрін, відео YouTube ПриватБанк
Скрін, відео YouTube ПриватБанк

"Поетапно зняли гроші з карти пенсійної на якийсь Predavtoryzatsiia: STEAM PURCHASE Kurs 32.0500 UAH/USD. Я перебуваю за кордоном нічого не можу купити я в дуже поганому стані, це вся моя пенсія за півроку!",- розповіла вона.

Популярні новини зараз
Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

Після цього жінка звернулася в службу підтримки, там її карту заблокували. До того ж її запевнили, щоб розібратися з ситуацією потрібно чекати півроку.

"Картку ніде не використовувала з початку війни, дані нікому не передавала, вона при мені", - зазначила вона.

Скарга
Скарга

У ПриватБанку зазначили, що заблокували карту для того, щоб шахраї не змогли далі проводити ніяких операцій. До того ж додали, що вони могли отримати дані карти не тільки з необережності:

"Реквізити карти шахраї могли отримати більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передача карти в руки при оплаті, ненадійні сайти). У подібних випадках, за зверненням клієнта на підтримку, ми можемо подати заявки на оскарження платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку", — відповіли в банку.

Відповідь банку
Відповідь банку

Нагадавши, клієнтка "Приватбанку" стала жертвою шахраїв, "кинули" на 9000 грн: "у такий час наживатися це низько"

Раніше Знай писав, клієнтка з карткою ПриватБанку поскаржилася, що не може виконати важливу функцію через додаток: "блокують другий місяць"

Також Знай повідомляв, ПриватБанк закрив кредитні канікули: нові умови та дата повернення обов'язкових платежів