Клієнт "Ощадбанку" поскаржився, що банк без попередження заблокував його особисті кошти на банківській карті.

Відповідну скаргу клієнт "Ощадбанку" залишив на сайті Мінфіну.

Так, стало відомо, що "Ощадбанк" заблокував гроші на картці свого клієнта, не попередивши його про це заздалегідь. Через це він залишився без засобів існування.

Ощадбанк. Фото: скрін youtube
Ощадбанк. Фото: скрін youtube

"Без попереджень заблокували грошові кошти на банківській карті. Піднімайте економіку країни ... так, зараз. Гроші банк нехай поверне і піднімемо. Іноземці живуть і хочуть тут жити. Але банк блокує особисті кошти. І уявіть собі гроші можна отримати не тільки на оф.роботі в Україні. Але і навіть отримавши їх бюджету країни допомогти помішає Ощадбанк", - зазначив клієнт банку.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Скарга на банк
Скарга на банк

Однак, в "Ощадбанку" зазначили, що гроші на картці клієнта не можуть заблокувати без причини, і порадили звернутися йому на гарячу лінію або до найближчого відділення банку.

Ощадбанк, фото: znaj.ua
Ощадбанк, фото: znaj.ua

"Сума не може бути заблокована без причини. Зателефонуйте за номером 0800210800 для детальної перевірки або зверніться до відділення банку", - зазначили представники"Ощадбанку".

Відповідь Ощадбанку
Відповідь Ощадбанку

Нагадавши, в Україні спростили умови кредитування: хто з громадян може розраховувати на допомогу під час війни.

Раніше портал Знай писав, відділення та банкомати: в "Ощадбанку" звернулися до клієнтів з важливою заявою та нововведенням.

Також портал Знай повідомляв, в "Ощадбанку" зробили важливу заяву щодо роботи відділень і банкоматів під час воєнного стану.