Один з найбільших українських державних банків України "ПриватБанк" знову отримав порцію скарг на свій сервіс. Відомо, що безготівкові операції з приходом пандемії коронавірусу отримали поштовх у своєму використанні, однак у фінустанові все не так просто. Клієнт банку поскаржився на те, що після самоізоляції через коронавірус, отримав "заморожений" рахунок.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Приватбанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: znaj.ua 
ПриватБанк, фото: znaj.ua 

"Було прострочення у зв'язку з самоізоляцією і хворобою короною, це зафіксовано оператором банку, і замість одужання побажали мені повністю погасити заборгованість близько 500 грн до 16 го листопада, а дзвонили числа 12−13го, називається не вмирай, бо ти винен))) то гаразд) погасив повністю заборгованість 15го листопада, після цього до вчора приходили ще смс про платіж в листопаді більш ніж за тиждень раніше як ніби я забуду…

За підсумком сьогодні останню 1000 гривень вношу на кредитку, думаю і платіж за листопад пройде і скуплюся, але ПриватБанк вирішив за мене, що краще поголодувати так корисніше - заблокували всю суму, при цьому написано ліміт буде переглянуто протягом 3х діб, а сьогодні 5-те!!!

Популярні новини зараз
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Показати ще

Банкомат "ПриватБанку", фото: znaj.ua
Банкомат "ПриватБанку", фото: znaj.ua

Дзвонив і писав відразу ж, чіткої відповіді не було, самі собі суперечать і на місці виправляються кажучи - я не говорив/а, що протягом 3х діб через прострочення вам змінять ліміт, забув доповнити: в особистому кабінеті 15го листопада писало обов'язковий платіж внесений і внесіть за листопад, зараз теж зафіксований взчнос в повному розмірі і пише обов'язковий платіж 0. Останній оператор Юрій вибачився за всіх операторів і за банк, сказав, бувають індивідуальні випадки, в яких потрібно більше трьох діб, попередні сказали - не знаємо скільки часу потрібно, чекайте на відповідь.

Так і не зрозумію зв'язку між переглядом ліміту і блокуванням балансу... за підсумком будучи клієнтом з 2003го сьогодні в момент пандемії ПриватБанк вирішив мене залишити голодним на невідомо скільки", - пише клієнт.

Відгук клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, арешт рахунків за борги: як не втратити гроші через несплачену комуналку.

Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк попередив українців про шахраїв-обіцяють 7 тисяч кожному: ні в якому разі не відкривайте.

Знай.uа писав, "500 гривень з людини": аферисти заробляють мільйони на неуважності українців, як не попастися на прийом.