Постійні проблеми в сервісі одного з найбільших державних банків України не залишають клієнтам простору для широкого вибору. Цього разу українці скаржаться, що банк може в будь-який час вирішити на свій розсуд, як діяти і куди змінювати розмір кредитного ліміту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці просять внести зміни в такі договори і не заважати своїм клієнтам спокійно жити.
Про це стало відомо завдяки новому зверненню громадян на офіційному порталі Президента України president.gov.ua у розділі для петицій.
"Прошу підтримати петицію щодо зміни окремого положення в умовах кредитування ПриватБанку.
А саме, розділ 2.1.1.2. Порядок і умови надання кредиту і друга частина в пункті 2.1.1.2.5, де говориться: "протягом терміну кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як у бік збільшення, так і в бік зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності клієнта в рамках розміру, зазначеного в абз.1 цього пункту, і не вимагає додаткового узгодження з клієнтом.."
Причина заяви: умови надання кредиту не збігаються з можливостями багатьох клієнтів Приват Банку.
Також, варто відзначити, що, хаотичне списання коштів без попереднього повідомлення клієнту, значимо шкодить його планам які іноді можуть бути реально життєво необхідні. ПриватБанку варто переглянути цю частину пункту і змінити її для більш комфортного і людського користування з боку його клієнтів!", - пише автор петиції Денис Спас.
Важливо також відзначити той факт, що для офіційної відповіді від глави держави петиція повинна зібрати 25 тисяч підписів громадян.
Раніше повідомляли, сайти-близнюки, "липові" кредити і служба безпеки банку: як шахраї можуть приспати вашу пильність і вкрасти гроші.
Як повідомляв Знай.uа, українець переслав гроші через "Ощадбанк" і не може їх знайти вже два тижні: "не повторюйте чужих помилок".
Знай.uа писав, ціна питання 88 гривень: українець потрапив у замкнуте коло платежів "ПриватБанку" - без можливості погасити борг.