Все частіше українці скаржаться на послуги фінансової установи ПриватБанк. Цього разу клієнтка розповіла про те, що в кредитної картки у неї сталася крадіжка грошей.

Про це стало відомо завдяки порталу Мінфін, де і була розміщена скарга.

ПриватБанк, фото: Знай.uа
ПриватБанк, фото: Знай.uа

Справа в тому, що вранці неділі, 10 жовтня, жінка прочитала в Вайбере повідомлення від ПриватБанку про те, що була здійснена операція, яка вимагає додаткового підтвердження. Так як підтвердження прийшло в 5:30 ранку, вона напружилася, так як ніяких операцій не проводилося.

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

Популярні новини зараз
Бомжатні виглядають краще: як ставляться до мобілізованих росіян Як курс долара вплине на розмір пенсій у 2023 році: чи отримають українці надбавку до виплат Дайте "тюбику" чорної ріпи, не пустуйте з дзеркалом і помахайте гракам: що обов'язково потрібно зробити 26 вересня Українські пенсіонери можуть легко втратити пенсії: що не слід затягувати на пів року
Показати ще

"Зайшла в Приват24 і побачила, що з карти Універсальна було списано 2 платежами 925.73 грн о 4:37 і 30.67 грн. о 4: 38 год.відразу ж написала в «Допомога онлайн», де мені натякнули, що я сама могла «підключити платіж на даному сервісі». Це виключено, тому що для підключення будь-яких платежів потрібно вводити дані з карти, я цього не робила. Попросила заблокувати карту і оформити звернення в службу безпеки (1681707)" - сказано в повідомленні.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот
Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

У вівторок, 12 жовтня вирішила звернутися за додатковою інформацією, щоб прояснити ситуацію з картами. На гарячій лінії їй сказали, що відкриють суперечку, і будуть з'ясовувати всю ситуацію.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Тобто, банк всю відповідальність намагається перекласти на мене, як користувача карти. я, цитую: "власник карти ... клієнт несе відповідальність в повному обсязі за всі операції здійснені по карті"» А те, що вони здійснюються без мого бажання і звістки - це нічого? Хіба не банк повинен забезпечувати безпеку проведення таких операцій, проводити перевірку / ідентифікацію платежів? Мене обурює не тільки перекладання відповідальності на жертву шахрайства, а й обслуговування" - підсумувала жінка.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот
Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

У коментарях їй практично відразу прийшла відповідь, де співробітники банку повідомили, що списання коштів без відома жінки могло статися тільки в тому випадку, якщо на сайті були введені дані карти. А заявка на повернення коштів буде оброблена згідно всіх правил.

Раніше повідомляли, шахраї в приваті, Ощаді і Mono: як українцю вберегти свої гроші на карті банку.

Як повідомляв Знай.ua, клієнт "Приватбанку" розповів, як шахраї взяли на літню матір кредит у 17 тисяч гривень

Знай.ua писав, рахунок українця в "ПриватБанку" потрапив в блок через перевірку документів