В черговий раз клієнти поскаржилися на якість послуг, які надає один з українських банків. Чоловік на ім'я Володимир розповів про неприємний інцидент, який стався з його мамою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСкарга була опублікована на порталі Мінфін, де кожен бажаючий може залишити свій відгук на роботу з тим чи іншим підприємством.
Володимир повідомляє, що днями його мама зробила переказ зі своєї картки, і щоб підтвердити платіж, потрібно було зв'язатися з оператором. Він їй почав задавати багато питань, починаючи від імені чоловіка, закінчуючи адресою проживання.
"Задавали занадто багато питань, на що було зроблено зауваження, аж надто багато питань для одного підтвердження. Оператор сказав, ще один останній. Відповіла на нього і знову посипалися купа питань. Сума була всього лише 400 грн. На що мама відповіла, що нехай скасовують переклад, так як це вже нестерпно. На що оператор сказав Добре, ми блокуємо Вашу карту. Цей не хороша людина, залишив маму без грошей на вихідні, довелося позичати гроші, так як всі кошти були на карті" - сказано в повідомленні.
Володимир також зазначив, що довелося цілий день потім витратити на те, щоб розблокувати карту. Відділення одне, і потрібно було постояти в черзі.
До слова, за словами чоловіка, подібний випадок стався і з його знайомою. Вона все ж відповіла на всі питання, але в кінцевому підсумку карта також була заблокована.
Від банку відповідь прийшла практично відразу. Вони відзначають, що все це робиться заради безпеки самого клієнта. Оператори банку задають тільки ті питання, які можуть бути відомі тільки власнику карти.
Нагадаємо, раніше Українка залишилася без законної пенсії з-за Приватбанку
Також Знай.ua писав, що в ПриватБанку не можна оплатити комуналку: українці не знають, куди бігти
Як повідомляв портал Знай.uа, у Приватбанку українцю замість зарплатної картки "всучили" непроханий кредит