У якийсь момент на просторах інтернету з'явилося відео про натовп споживачів, що зібрався біля будівлі АТ "Сумигаз".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВсі вони скаржаться через суму в платіжках, яка завищена і не відповідає переданим показникам лічильників. Одна споживачка заявляє, що передає куб, а їй нараховують два. Це відбувається вже кілька місяців поспіль.
"Відправляють в "Сумигаззбут", а ті – назад відправляють. Футболять туди-сюди і все", - додала жінка.
Інший обурений споживач заявляє, що через ситуацію, що склалася обіцяли надіслати контролера, щоб зняти показання лічильника і зробити перерахунок, але його так ніхто і не дочекався. Хоча іноді він все ж з'являється на очі, але в наступному місяці знову відбувається "беліберда" в платіжках. Десь у квітні в платіжках перестали з'являтися передані показники лічильника, тому не видно, скільки саме було використано.
"Наприклад, повинен бути 56 грн, за ціною 8 грн за куб, а мені виставляють 176. Я буду платити за те, що я використовувала, але вони виставляють борг. Я отримую субсидію, мені цей борг зовсім не потрібен, тому що з мене знімуть субсидію", – каже обурена мешканка міста.
Цю ситуацію прокоментувала Анастасія Шимаріна, яка виступає на посаді прессекретаря "Сумигаз". Вона зазначає, що питання вирішуються індивідуально. Кожне звернення консультується фахівцями в порядку Електронної черги.
А ось начальник Сумського Управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Володимир Єщенко заявляє, що протягом останнього місяця були вирішені два десятки звернень на користь споживачів.
Нагадаємо, як заощадити на опаленні при величезних тарифах на комуналку: корисні лайфхаки
Як повідомляв "Знай.ua", в місяць економити 5 тисяч на опаленні: експерти знайшли спосіб скоротити витрати на комуналку
Знай.ua писав, нові платіжки за світло і газ 2021: українцям запропонували розраховуватися за ЖКП "єдиною" ціною