Українці продовжують скаржитися на один з найбільших державних банків країни "ПриватБанк". Ми вже багато разів писали про те, що відбувається безпосередньо у відділеннях фінустанови. Було й те, що людям співробітники банку хамлять, виганяють пансіонерів на вулицю, "зливають" персональні дані шахраям.

Однак цього разу клієнтів банку просто збентежила дуже повільна робота електронних сервісів і замість дебетової картки (Універсальна) співробітники одного з одеських відділень почали нав'язувати кредитну.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Приватбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, скріншот: Youtube
ПриватБанк, скріншот: Youtube

"Сьогодні 15.09.2021 р. звернувся до відділення "Приватбанку" за адресою м. Одеса вул. Заболотного 57/2. Хотів відкрити матері карту для виплат, щоб я міг відправляти їй гроші.

Популярні новини зараз
Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом
Показати ще

Мало того що співробітниця банку яка відповідає за видачі карти і роботу з клієнтами ну дуже повільно працює пару чоловік вона обслуговувала більше години і весь цей час ми з матір'ю сиділи в черзі, і за нами ще натовп народу, так коли вже підійшла наша черга і ми звернулися з проханням відкрити "карту для виплат" співробітниця в нахабну почала нав'язувати нам кредитку універсальну!!!

Я кілька разів повторив що нам не потрібна кредитка нам потрібна виключно "карта для виплат" на що співробітниця на відріз відмовилася видавати карту для виплат якщо ми не хочемо брати разом з нею кредитку універсальну!!! На прохання видати книгу скарг і пропозицій надійшла так само відмова, мовляв, телефонуйте на 3700 і там скаржтеся, а у них нібито паперової книги на відділенні немає!

В результаті карту нам так і не видали, а лише зіпсували настрій і відняли купу часу даремно. Прошу відреагувати на дане повідомлення і покарати співробітницю за її некомпетентність, хамське ставлення і прямий шантаж клієнтів!!!

Саме через таких співробітників як вона клієнти і йдуть від вас до інших банків, бо не в одному іншому банку не ставлять такі умови, мовляв, хочеш отримати карту для виплат відкрий у нас кредитку, а якщо немає то і карту ми тобі не дамо. Ім'я на жаль не запам'ятав, але думаю для керівників не проблема буде подивитися який співробітник працював сьогодні в цьому відділенні за часом то було приблизно 15:50.

А так же прошу дати роз'яснення чому ваші співробітники нав'язують кредитну карту всім підряд і відмовляються видавати карту для виплат без неї? Адже на сайті у вас не вказано, що кредитка є обов'язковою умовою. І як мені в кінцевому підсумку відкрити матері карту для виплат? Без всяких там кредиток?", - пише незадоволений клієнт.

Відгук недовльного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук недовльного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, в Україні ввели нові правила перетину кордону: що зміниться 20 вересня для іноземців.

Як повідомляв Знай.uа, Ощадбанк залишив пенсіонера без копійки, хліб купити нема на що: "Треба ще у мене по кишенях пошарити".

Знай.uа писав, небезпека на дому: як шахраї крадуть ваші дані.