На Ощадбанк поскаржився військовий пенсіонер, яким заблокували картку. Відповідний пост з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік вирішив накопичити пенсію для того, щоб зробити вдома ремонт. Він збирав цілий рік і отримав нову картку. Однак після того, як він перерахував гроші підряднику через Ощадбанк, його картку з незрозумілих причин заблокували.
І ось на наступний день намагаюся зайти в ощад24, щоб оплатити підряднику черговий рахунок, але замість піна на вхід дзвонить їх слабка работка Софія і каже мені, що карта заблокована службою фінансового моніторингу, для операцій в Інтернеті, для вирішення проблеми я повинен замовити нову картку і повідомити менеджеру, - повідомив він.
По телефону чоловікові повідомили, що фінансова установа повинна здійснити перевірку і картку заблокували через тривалий час бездіяльності.
Якого дідько? Може їм треба ще по кишенях у мене понишпорити? Пояснив своєму підряднику відсутність перекладу, - обурюється військовий пенсіонер.
Чоловік відправився у відділення, написав заяву з вимогою зняти обмеження, однак це ніяк не допомогло.
Нагадаємо, що шахраї зняли з картки Ощадбанку 80-річної пенсіонерки 2 тисячі гривень
Раніше Знай писав, що шахраї з ОLХ списали 400 доларів клієнтки Приватбанку
Як повідомляв Знай.uа, пенсія у спадок: українець, який втратив батька, пояснив, як отримати виплати від держави замість родичів.