Пенсіонерка, яка ніколи не користувалася банківською карткою для інтернет-операцій, втратила всі заощадження в одну мить. Про це написали стурбовані родичі жінки на сайті «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк зазначається, потерпілій жінці понад 80 років, і вона не користується інтернетом.
«Моїй бабусі більше 80 років, у неї є карта, на яку перераховують пенсію та інші соціальні виплати. Карта не прив'язана до жодного інтернет-джерела, як будь-яка літня людина - зняли гроші в банкоматі, і все. Вчора сидимо ми вдома, приходить смс банку про зняття 2000 гривень!!! Всіх, що взагалі були у бабусі!», - окреслює проблему автор допису.
Він також додав, що картка в цей час була вдома, її не губили. Всі родичі й бабуся також були вдома.
«Відразу дзвонимо на Гарячу лінію, інформації конструктивної нуль, нічого не знаємо. Як повернути гроші? Як скасувати шахрайські дії? Є ж можливість відстежити рух коштів і своєчасно!!! скасувати транзакцію! Куди звернутися?», - питає стурбований клієнт.
У «Ощадбанку» відповіли, що нічого не можуть вдіяти, і єдиний вихід – звертатися до кіберполіції.
«Інтернет-операція може бути проведена виключно за наявності всіх реквізитів картки — номеру, терміну дії та СVV-коду. Можемо припустити, що дані картки було скомпрометовано. Скасувати транзакцію можливість відсутня. В даному випадку необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування в межах ЗУ», - відповіли у банку.
Раніше повідомляли, ховають гроші на Мальті: Держфінмоніторинг викрив, куди йдуть "тіньові" кошти.
Як повідомляв Знай.uа, клієнтка ПриватБанку обурилася поведінкою у відділенні: "Завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".
Знай.uа писав, банкомат "зжер" вашу картку: порядок екстрених дій без паніки.