Останнім часом українці стали частіше скаржитися на сервіс і послуги одного з найбільших державних банків країни "ПриватБанк". Так, з'явилася інформація, що на рахунках українців раптово з'являється мінусовий рахунок. Виявляється, що під час нібито "повернення" грошей на рахунок, клієнту довелося пройти буквально "сім кіл пекла".

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

"ПриватБанк", фото: Знай.ua
"ПриватБанк", фото: Знай.ua

"На картці для виплат (зарплатна) 21.08.2001 знаходилося на рахунку 207, 34грн. В цей же день о 17:24 год стан рахунку змінився на - (мінус) 80,06 грн, тобто, безслідно з рахунку зникли кошти (двічі відбулося списання коштів на суми 53,5 і 233,9 грн)! У виписці в системі Приват24 дані транзакції не відображаються!

Дана ситуація була виявлена мною 27.08, при перегляді програми, я звернулася на гарячу лінію ПриватБанку, де оператор повідомив, що дійсно карта в мінусі, на мої питання, що сталося, відповіді не отримала, оператор нічого не змогла пояснити, крім того, що протягом доби питання буде вирішено і кошти повернуть на рахунок!

Популярні новини зараз

Євген Клопотенко заговорив про весілля із Настею Каменських: "Чого ти такий дєрзкий?"

Українські пенсії скоротяться на десять відсотків: у Мінсоцполітики зробили заяву

Без черг і папірців: українцям показали простий спосіб дізнатися розмір нарахованих субсидій

В'ячеслав Узєлков розповів як бив колишню дружину Боржемську: "Марині відійшло"

Показати ще

28.08 на свою електронну адресу я отримала лист від підтримки Привату про те, що мою заявку прийнято для розгляду і вони зроблять все можливе для вирішення питання на мою користь, але!!! Регламент розгляду заявки становить 120 днів з моменту реєстрації для того, щоб всі залучені в оскарження сторони мали час збирати необхідні документи!!! Карл!

У Державному банку зникла частина моєї зарплати і, 1/3 року вони будуть збирати документи, щоб виправдати крадіжку моїх грошей з мого рахунку. Крім того, ніхто з підтримки банку не гарантує, що при отриманні 01.09 оплати, вона безслідно не зникне на чергові 120 днів! Залишаю за собою право звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою про вчинення кримінального правопорушення тощо... Продовження слід...", - розповідає клієнт банку.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, Українка ледь закрила кредит в "ПриватБанку" і відразу ж отримала арешт: ганяли Мін'юстом заради 5 тисяч.

Як повідомляв Знай.uа, ховають гроші на Мальті: Держфінмоніторинг викрив, куди йдуть "тіньові" кошти.

Знай.uа писав, клієнтка ПриватБанку обурилася поведінкою у відділенні: "Завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало зле".