В останні кілька років сильно почастішали скарги клієнтів на роботу одного з найбільших українських банків "ПриватБанк". Нещодавно з'явилася інформація, що деяким клієнтам без будь-яких пояснень блокують рахунки, навіть після того, як клієнт розрахувався з усіма боргами.

Дійшло до того, що через майже 5 тисяч гривень українці довелося їхати до Міністерства юстиції України.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Приватбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Здрастуйте, хочу поділитися своїм гірким досвідом, роботи з ПриватБанком... 28.07.21 я закрила свій кредит, (були прострочення кредитки). Але я все оплатила, штрафи і кредит, в загальній сумі 5138 грн.

Популярні новини зараз
Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

30.07.21 відкрила новий рахунок, все начебто добре, але 04.08.21 наклали арешт рахунків, банк подав заяву про стягнення з мене 2858 грн. Вони не помітили, що кредит закритий вже. Я поїхала в Міністерство юстиції, 05.08 там сказали звернутися в ПриватБанк, щоб послав їм відмову про стягнення. У нашому відділенні банку, таку відмову не дають, сказали, в юстиції дали номер Приватбанку в Дніпрі.

ПриватБанк, фото: Знай.uа
ПриватБанк, фото: Знай.uа

Я подзвонила, там відповіли що заявку подадуть. Але 12.08.21 мене заарештували в Ощадбанку на цю суму, поїхала в Міністерство юстиції, там сказали що провадження ще відкрито, відмови не було, гроші заарештовано, а якщо не прийде відмова, то вони їх повністю знімають собі.

Подзвонила в ПриватБанк, виявилося що заявку не подали, оформили нову ніби дали номер заявки, потім 18.08 я подзвонила, щоб перевірити чи дійшла заявка, а вони її знову доповнювали, тому що вона не відправлена, так як там недостатньо інформації.

Досі не можу повернути свої кошти, заявку на відмову так і не надіслали. Я вже втомилася від усього цього, я не знаю що робити до кого звертатися. Будьте обачні, а не кредитуйтеся в ПриватБанку, все життя будете розраховуватися і потім ще й гроші з інших карт списуватимуть. А у відповідь: "Звертайтеся до Міністерства юстиції", а в юстиції кажуть до ПриватБанка. Ось так розводять разом людей, тягнути час, щоб потім зняти ці кошти потім собі.", - пише українка.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, ховають гроші на Мальті: Держфінмоніторинг викрив, куди йдуть "тіньові" кошти.

Як повідомляв Знай.uа, клієнтка ПриватБанку обурилася поведінкою у відділенні: "Завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".

Знай.uа писав, банкомат "зжер" вашу картку: порядок екстрених дій без паніки.