У Харкові на проспекті Юрія Гагаріна, 43/1 термінал «ПриватБанку» проковтнув гроші і відключився.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо з повідомлення клієнта банку Наталії Маслової в службу підтримки.
"Є клієнтом" ПриватБанку " більше десяти років. Ніколи ніяких проблем не виникало. У місті Харкові у відділенні "Приватбанку «на проспекті Гагаріна 43/1 вносила гроші на свою карту»універсальну". Після внесення чергової купюри термінал відключився, був напис "Немає мережі", потім почав перезавантажуватися. Природно, мої гроші на карту не були зараховані", - розповіла Маслова.
Вона повідомила, що зателефонувала на короткий номер обслуговування клієнтів «Приватбанку» 3700. Після її дзвінка консультанти створили заявку на проведення повернення. Вони при цьому повідомили, що номер заявки незабаром надішлють в повідомленні на телефон. Також постраждалій розповіли про можливе повернення втрачених грошей після інкасації, якщо будуть зайві.
За словами постраждалої, обіцяне повідомлення з номером заявки на телефон не прийшло. Під час розмови з оператором, клієнтку від терміналу відігнав невідомий чоловік, який повідомив, що пристрій ремонтуватимуть. Постраждала повідомила, що знає точну суму грошей, включаючи кількість і номінал всіх купюр.
У " Приватбанку» відповіли так:
"Добрий день! Заявка на повернення коштів подана. Регламент обробки заявки-один день. Дуже рідко, у випадках, коли необхідна інкасація - до 14 днів. Разом з тим, наші фахівці роблять все можливе, щоб вирішити ваше питання якомога швидше. Про результати обробки заявки ви будете сповіщені у вигляді повідомлення на мобільний телефон"»
Нагадавши, у "Приватбанку" вимагають по 100 гривень за безкоштовну довідку
Як повідомляв портал "Знай", приватБанк, Альфабанк, Ощадбанк та інші закривають відділення
Також " Знай.ІА " писав, що ПриватБанк не дозволив пенсіонерці відправити гроші в Росію