ПриватБанк впроваджує функції цифрових чайових у мобільному додатку «Термінал». Це сучасне рішення дозволяє клієнтам легко і швидко залишити чайові під час оплати замовлення, використовуючи свій смартфон.

Цифрові чайові — це можливість для клієнтів подякувати обслуговуючому персоналу за якісний сервіс у безготівковій формі. Це нововведення особливо актуальне в сучасному світі, де все більше людей надають перевагу безконтактним платежам. ПриватБанк знову став першим серед українських банків, запропонувавши своїм клієнтам таку опцію.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Впровадження цифрових чайових має низку переваг для бізнесу:

Підключити цифрові чайові дуже просто. Для цього потрібно зайти в особистий кабінет у додатку «Термінал», вибрати розділ «Додаткові сервіси» та активувати опцію «Чайові». Кожен співробітник може вказати номер своєї картки для отримання чайових, що робить процес персоналізованим і прозорим.

Додаток «Термінал» від ПриватБанку розроблено з урахуванням потреб підприємців. Він дозволяє швидко та безпечно приймати безготівкові платежі, фіскалізувати операції та отримувати аналітичні звіти.

Нагадаємо, Банки "зв’яжуть руки" українцям: готують суворі обмеження

Раніше ми розповідали, що Термінали ПриватБанку не розпізнають купюри: клієнти втрачають тисячі гривень

Також, Банкомат Ощадбанку знову не видав гроші: як отримати компенсацію