Ощадбанк нещодавно повідомив, що у випадках, коли банкомати не видають гроші, клієнтам слід спочатку звернутися до правоохоронних органів. Банк поверне кошти тільки після того, як буде проведено розслідування. Такі інциденти стають все більш поширеними.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОсь один з випадків: жінка, яка була клієнткою ПриватБанку, спробувала зняти гроші через банкомат Ощадбанку. Хоча кошти були списані з її рахунку, банкомат не видав готівку.
Жінка подала заявку на повернення грошей в день проведення операції, але з того часу не отримала жодної реакції від банку. Термін обробки заявок вже минув, і вона отримала відповідь, що потрібно ще чекати. Зараз вона сумнівається, чи варто вважати це шахрайством і звертатися до поліції.
Ще один користувач зазначив, що завжди знімає готівку тільки з банкоматів ПриватБанку через проблеми з банкоматами Ощадбанку. Вказано, що банкомати Ощадбанку часто працюють некоректно, зависають або не видають гроші, а також що розгляд заяв на повернення коштів займає більше часу.
Також наш портал інформував, український бізнес може застрахуватися від втрат через ракетні атаки: детальна інструкція
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що вимагає не тільки ТЦК: де треба оновити персональні дані
Вам буде цікаво дізнатися все, що потрібно знати про "Картку киянина": сервіси, пільги та як її отримати