Термінали ПриватБанку можуть не зараховувати частину внесених купюр при поповненні картки. Про технічні "сюрпризи" розповіла клієнтка банку у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що поповнювала особисту карту через термінал ПриватБанку. Планувала внести 8000 гривень, але пристрій не прийняв кілька зношених купюр. До зарахування було 7600 гривень, але після підтвердження операції на рахунок прийшло на 3000 гривень менше.
"При перерахуванні термінал не розпізнав і повернув мені 4 купюри по 100 грн (вони були зношені) і далі пішло зарахування. Але ж грошей зарахувало лише 4600 грн замість 7600 грн", - пише клієнтка.
За словами жінки, вона зверталася на підтримку ПриватБанку, але там заявили, що технічного збою не зафіксовано і немає можливості повернути кошти.
"В мене питання — це нормально? Ось так просто недораховувати 3 тисячі? Це вже шахрайство! Термінал розташований в торговому центрі. Є купа камер, не кажучи про камери на самому терміналі. На них же видно, що положив пачечку з 27 купюр, або ж майже 60?", - обурилася українка.
Фахівці фінустанови відреагували на скаргу та запевнили, що питанням уже займаються та намагатимуться розв'язувати проблему у найкоротші терміни.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, ми писали, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.