1 серпня на рахунку клієнтки було 8 700 гривень. Проте з цієї суми ПриватБанк, як стверджує жінка, зняв 3 998 гривень. Вона каже, що банк оформив цю транзакцію не як стягнення за постановою, а як звичайний переказ з картки на картку всередині банку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Клієнтка дізналася, що кошти пішли на рахунок ПриватБанку, лише через спілкування з чатом підтримки банку. Жінка вимагає повернення знятих 3 998 гривень, аргументуючи це тим, що ці кошти є її мінімальною зарплатою за серпень. Вона вважає, що банк не мав права утримувати ці гроші.
ПриватБанк відповів на скаргу, зазначивши, що якщо банк отримає постанову про зняття арешту з рахунку, обмеження будуть зняті протягом 1-3 днів. Банк пояснив, що обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника займає до 10 днів.
ПриватБанк також підкреслив, що списання коштів здійснюється в розмірі, який вказано у виконавчому провадженні, і банк діє в межах чинного законодавства України та нормативних актів Національного банку України, що регулюють банківську діяльність.
Нагадаємо, без зарплати та по вуха у кредитах: ПриватБанк ускладнює життя клієнтам
Раніше ми писали про те, що ПриватБанк припиняє безкоштовне обслуговування: за яку популярну послугу тепер братимуть гроші
Вам буде цікаво дізнатися "Вирішили заробити на клієнтах": ПриватБанк приголомшив грабіжницькою комісією