ПриватБанк приголомшив українку грабіжницькою комісією за отримання депозитних коштів. Про це свідчить скарга клієнтки на порталі Мінфін.

Клієнтка "ПриватБанку" розповіла, що відривала валютний депозит, який їй повернули у гривнях на кредитну картку "Універсальна". На додаток виявилося, що за зняття власних коштів ще доведеться заплатити значну комісію.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Вирішили заробити на клієнтах, які не читають договір і повернули в гривні. Але повернути вклад на карту "Універсальна", тобто щоб мені забрати ці свої гривні, потрібно ще заплатити", - поділилася українка.

Жінка обурилася, що для отримання коштів із картки їй доведеться заплатити одразу дві комісії й по суті просто так віддати банку 350 гривень.

Популярні новини зараз
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"На гарячій лінії сказали якщо ви переведете одним платежем, то комісія у вас буде лише 50 гривень, але ще є одна комісія за переказ з карти універсальна — 300 гривень і взагалі я повинна заплатити 350 гривень!!! Щоб забрати свої гроші якими 6 місяців вони користувалися просто так", - бідкається клієнтка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.

Також наш портал інформував, захотів переказати гроші мамі, а банк заморозив кошти: українцям розповіли, чому блокують транзакції.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть користуватися своїми грошима, клієнтка ПриватБанку розкрила схему: "Рахунок заблокований".