ПриватБанк приголомшив українку грабіжницькою комісією за отримання депозитних коштів. Про це свідчить скарга клієнтки на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "ПриватБанку" розповіла, що відривала валютний депозит, який їй повернули у гривнях на кредитну картку "Універсальна". На додаток виявилося, що за зняття власних коштів ще доведеться заплатити значну комісію.
"Вирішили заробити на клієнтах, які не читають договір і повернули в гривні. Але повернути вклад на карту "Універсальна", тобто щоб мені забрати ці свої гривні, потрібно ще заплатити", - поділилася українка.
Жінка обурилася, що для отримання коштів із картки їй доведеться заплатити одразу дві комісії й по суті просто так віддати банку 350 гривень.
"На гарячій лінії сказали якщо ви переведете одним платежем, то комісія у вас буде лише 50 гривень, але ще є одна комісія за переказ з карти універсальна — 300 гривень і взагалі я повинна заплатити 350 гривень!!! Щоб забрати свої гроші якими 6 місяців вони користувалися просто так", - бідкається клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.
Також наш портал інформував, захотів переказати гроші мамі, а банк заморозив кошти: українцям розповіли, чому блокують транзакції.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть користуватися своїми грошима, клієнтка ПриватБанку розкрила схему: "Рахунок заблокований".