Українці скаржаться на зникнення грошей під час поповнення картки через платіжні термінали ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо "Привату" звернувся українець, який намагався поповнити особисту картку на 10 000 гривень двома платежами по 5000 гривень. Чоловік заявив, що перша операція була вдалою та кошти зарахувалися на рахунок. Друга частина грошей - зникла.
"Одна сума у розмірі 5000 грн зарахувалася, а інша у розмірі 5000 грн – не була зарахована! Зателефонував на 3700, сказали, що треба чекати", - розповів клієнт.
За словами українця, він двічі звертався на підтримку, де йому порекомендували просто чекати і ніяк не пояснили, де поділися кошти і коли вони можуть надійти на рахунок.
"Написав на підтримку Приват – теж нічим не допомогли, кажуть, чекайте, не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували! Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають!", - обурений українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу, пояснивши, що в деяких випадках процедура зарахування грошей на картку може тривати до 24 години. При цьому у банку пообіцяли сприяти, щоб прискорити процес.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, блокування карт і урізання лімітів: ПриватБанк "кошмарить" клієнтів обмеженнями.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.