Клієнт запідозрив ПриватБанк у пособництві шахраям. Таким припущенням він поділився у своєму відгуку, який залишив на порталі Мінфін.

Клієнт ПриватБанку поскаржився, що з його картки зникли 60 тисяч гривень. Припустивши, що це робота шахраїв, він негайно звернувся за допомогою в банк, де йому дали зрозуміти, що гроші повернуті не будуть.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Шахраями з моєї картки було списано більше 60 тисяч гривень, про що я негайно повідомив в банк і подав заяву на повернення грошей. На наступний день банк розглянув мою заяву і відповів мені відмовою. Написав листа в банк, чекаю відповіді, хоча оператор Приватбанку мені вже сказала що відповідь буде негативна", - розповів потерпілий.

За словами клієнта в співробітники банку просто відмовилися серйозно зайнятися цим інцидентом.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів
Показати ще

Скрін minfin
Скрін minfin

"Тепер увага, як ви думаєте, коли з твого рахунку шахрай списує гроші, банк повинен бачити на який рахунок і в якому банку вони перераховуються? Але банк мені відповів що вони цю інформацію не бачать", - зазначив клієнт.

Клієнт зазначив, що має намір відстояти свою позицію і для цього подав позов до суду і скаргу в Нацбанк.

"Подав позов до суду і пишу скаргу в НБУ. Це не банк, а непорозуміння, з системою безпеки платежів нижче нуля", - додав клієнт.

Раніше Знай писав, 100 днів війни в Україні: як прийняти нову реальність, дієві поради психолога.

Також наш портал повідомляв, Ощадбанк зробив важливе оголошення для власників кредитних карт.

Крім того, ми інформували, в Україні змінилися ціни на капусту: за скільки можна придбати популярний овоч на ринку і в супермаркетах.