Клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що не може оплатити комунальні послуги через додаток "Приват24".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це вона написала на сайті Мінфіну.
Так, українка розповіла, що другий місяць поспіль блокуються її платежі за комунальні послуги. У квітні вона не змогла оплатити платіж на 26 гривень, а в травні - на 1200.
"Вже другий місяць служба безпеки блокує оплату комунальних послуг (хочу зазначити, що в квітні заблокували платіж в 26 грн. Цього місяця не проведено платіж за комунальні послуги в 1200 грн. Хочу отримати відповідь на якій підставі другий місяць не проводяться мої платежі на таку маленьку суму", - зазначила вона.
Клієнтка банку зазначила, що в квітні їй все ж вдалося провести платіж на 26 гривень через відділення банку, проте за банківські послуги довелося заплатити більше.
"Хочу зазначити, що в квітні мені вдалося провести платіж в 26 грн у відділенні банку за, що банк взяв плату за банківські послуги, а 31 грн", - підсумувала клієнтка " Приватбанку.
Варто відзначити, що в ПриватБанку поки ніяк не відреагували на даний інцидент, тому з якої причини це відбувається - невідомо.
Нагадавши, Українка з карткою "ПриватБанку" залишилося без грошей через помилку: "годують мене брехнею"
Раніше Знай писав, наживаються на чужому горі: в Україні активізувалися шахраї, які "кидають" на гроші при здачі квартири
Також Знай повідомляв, клієнтка "Приватбанку" стала жертвою шахраїв, "кинули" на 9000 грн: "у такий час наживатися це низько"