Українка з карткою "ПриватБанку" поскаржилася, що з її кредитної картки було списано 9000 грн за плату товарів з американського сайту, який вона не відвідувала і нічого не замовляла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це українка Олена Щербак написала на сайті Мінфіну.
Клієнтка "ПриватБанку" зазначила, що 26 квітня прийшло повідомлення про списання коштів за оплату товарів. Українка вирішила звернутися на гарячу лінію і зареєструвала заяву про шахрайство, після чого її картку заблокували.
Однак, згодом знову прийшло повідомлення про зняття такої ж суми на оплату товарі з того самого сайту. Так, як її картка вже була заблокована, списання не відбулося.
" На наступний день, я звернулася в поліцію, і була вже 4 людиною, за 1 день, в кого ситуація повторювалась ідентично. Тобто в 1 і то й же день, у 4 різних людей, з їх кредитних карток, відкритих в один період, знято однакову суму, одним і тим же сайтом, картки ніхто не втрачав, ніяких даних нікому не повідомляв. Я вважаю, що Приватбанк не поспішає розглядати такі скарги, тому що витік даних саме з банку, очевидний. Але в такий складний час наживатися на своїх клієнтах, це низько", - підсумувала вона.
Нагадаємо, "ПриватБанк" почне списувати гроші з карток українців: що відомо.
Раніше портал Знай писав, українка з карткою "ПриватБанку" лишилося без грошей через помилку: "Годують мене брехнею".
Також портал Знай повідомляв, клієнт ПриватБанку залишився за кордоном без грошей: "Заблокували картку".