Українець поскаржився на "ПриватБанк" через блокування його банківської карти, в той момент, коли він перебував за кордоном. Через це чоловік фактично залишився без грошей в іншій країні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвою скаргу українець залишив на сайті "Мінфіну".
Чоловік розповів, що перебуваючи за кордоном хотів зняти гроші з банківської карти, проте спливло повідомлення, що ліміт перевищено. Після цього він вирішив перевести частину грошей зі своєї універсальної карти на карту для виплат. Для цього потрібно було підтвердити операцію, тому він зателефонував за вказаним номером.
"Спілкуючись з представником банку, паралельно мене викинуло з програми і заблокувався доступ в Приват24. Співробітник сказав, що нічого не знає з цього приводу і сказав звертатися в чат підтримку. Я звернувся в чат підтримку, написали, що чекати оператора 10 хвилин. Я чекаю вже 40. Вирішив зателефонувати на гарячу лінію, де жінка оператор нічим не змогла мені допомогти, кажучи, що я дзвоню не з фінансового номера. Я стверджую зворотне, цілий день я користувався сервісом і проходив авторизацію за номером з якого дзвонив. Я пропонував назвати свої будь-які особисті дані, щоб вона хоч якось змогла впізнати мене як клієнта, але без толку",-зазначив він.
У "ПриватБанку" відразу ж відреагували на скаргу клієнта, і відзначили, що заблокували його карту з міркувань безпеки.
"Додаткове підтвердження знадобилося для того, щоб ми могли переконатися, що карткою користується саме її власник, а не треті особи. Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності. По всій видимості, питання розблокування карти на даний момент вирішено", - відзначили в"ПриватБанку".
Нагадавши, "Приват24" перестане працювати в ніч з 17 на 18 квітня: "вільно знімайте..."
Раніше Знай повідомляв, Шахраї виманюють гроші від імені Приватбанку та операторів зв'язку: три найпоширеніші схеми
Також Знай писав, перед Великоднем без продуктів, банкомати не працюють: ПриватБанк повідомив про масштабний збій в системі