У мережі на продаж виставили рідкісну повністю відреставровану "Волгу" в кузові універсал

ГАЗ-22" Волга " є класичним прикладом радянського автопрому. Крім більш звичного всім седана,"Волга"ще випускалася у вигляді універсалу. Нещодавно на одному з порталі з продажу речей виставили ГАЗ-22 в кузові універсал. Хоч автомобілю сьогодні вже 53 роки, він знаходиться в ідеальному стані, оскільки пройшов повне відновлення. Вимагають за автомобіль чималу суму грошей. Про це повідомляє Інформаційний портал "Carakoom", повідомляти Hyser.

Волга-Універсал. Фото: Carakoom
Волга-Універсал. Фото: Carakoom

Автомобіль зійшов з конвеєра Горьковського автомобільного заводу в 1969 році. За своє життя "Волга" змінила трьох власників, проте пробіг у неї відносно невеликий — всього 45 тисяч кілометрів. Машину повністю відреставрували, проте в якому році проводилися роботи власник Не розповідає. Проте, відомо, що в ході робіт був повністю відновлений кузов, мотор, радіатор, а також вся електрика в машині. Крім того, "Волга" отримала нові дискові гальма, а також новий інтер'єр. У бардачку розташовується Магнітола.

Волга-Універсал. Фото: Carakoom
Волга-Універсал. Фото: Carakoom

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Всі доопрацювання в машині були офіційно задокументовані, а в минулому році "Волга" пройшла експертизу, Про що свідчить відмітка в паспорті машини.

Під капотом "Волги" встановлений стоковий двигун ЗМЗ-21/21А об'ємом 2,4 літра, який розвиває потужність до 75 кінських сил. У парі з мотором працює чотириступінчаста "Механіка". Привід у машини задній.

Відзначимо, що "Волга" в кузові універсал випускалася вісім років, в період з 1962 по 1970 рік. Вона являла собою окрему модель, яка мала в своєму розпорядженні п'яти - або семимісним змінним салоном. За дуже довгий дах в народі цю версію " Волги "прозвали"сараєм".

Примітно, що придбати таку "Волгу" у радянського громадянина не було можливості, на машину навіть не встановлювали роздрібну ціну. З заводу ці автомобілі розподілялися між швидкою допомогою, торговими організаціями та таксі. Єдиний автолюбитель, якому дісталася така машина — знаменитий артист Юрій Нікулін, який придбав таку "Волгу" в 1964 році. У місткій машині він перевозив циркове обладнання.

Нагадавши, "Бампер з BMW, а мотор з Волги": 70 річний українець змайстрував шикарний кабріолет з того, що було і став першим хлопцем на селі.

Раніше повідомляли, із Запорожця зліпили ефектний пікап: як виглядає "диво-монстр" від ЗАЗ.

Також, назад у 60 - ті: компанія Ford обіцяє здивувати спецверсією суперкара GT.