На нещодавно відремонтованій частині Кільцевої дороги почали з’являтися нові ями. У середині грудня 2021 року оновлену дорогу відкрили для проїзду, а за три тижні покриття почало псуватися. Чому нову дорогу доводиться знову латати, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідео можна переглянути за посиланням.
У кінці минулого року в столиці відкрили автосполучення новою ділянкою Великої Кільцевої дороги – від вулиці Богатирської до вулиці Сім’ї Кульженків з транспортною розв’язкою на різних рівнях. Частина цього автошляху стояла довгобудом понад 9 років, з’єднуючи одразу кілька районів міста.
На капітальний ремонт нової ділянки протяжністю 1200 метрів столична адміністрація витратила понад 1 мільярд гривень. Окрім нового асфальту, було прокладено усі необхідні комунікації, встановлено сучасне освітлення, облаштовані пішохідні тротуари та велодоріжки. Для того, аби шум від автівок не заважав мешканцям розташованих поблизу будинків, встановили 480 метрів шумозахисного екрану. Будували дорогу за усіма новітніми технологіями, проте в ідеальному стані вона не протрималася й місяця.
За словами водіїв, шляховики клали асфальт на мокрий пісок під час опадів та при низьких температурах, порушуючи тим самим, встановлені норми.
Очевидно, що на нещодавно збудовану ділянку дороги незабаром чекає новий ремонт, який потягне за собою нові незручності для водіїв. Варто зазначити, що подібні ситуації спостерігають і на інших, не так давно відремонтованих, вулицях столиці.
Нагадаємо, асфальт просто змиває водою: водіям показали, як "ремонтують" дороги перед святами - бідні їх колеса
Як повідомляв Знай.ua, від 2-3 гривень за кілометр: які дороги стануть платними для водіїв вже з січня
Знай.ua писав, Рада затвердила нові штрафи за перетин кордону та "оренду" житла: від 850 грн до 10 тисяч-хто в списку