Українка поділилася своїм досвідом переходу на lifecell. Відповідний відгук вона опублікувала на сторінці otzyvua.net.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа її словами, вона більше 15 років була абонентом мобільного оператора "Київстар", проте через підвищення тарифу вирішила перейти на "Лайф".
З тих пір пройшло 20 днів, і вона не може дочекатися закінчення 30-ти денного терміну, щоб повернутися назад.
«З мінусів: з першого разу не можу нікому додзвонитися, відповідно мені додзвонитися теж ніхто не може. Мобільний інтернет відсутній як такий. За 20 днів протестувати швидкість Speedtest Ookla вийшло тільки одного разу і була вона: прийом 0,02 мб, віддача 0,01. При такій швидкості додаток просто не може визначити ні провайдера, ні сервер», - скаржиться клієнтка.
Вона допустила, що виною всьому могло б бути відстань до міста в 90 км.
"Але це Київська (!!!) область, 90км від столиці, вишку в населеному пункті встановили навесні, пів року тому, і знаходиться вона в восьмистах метрах від нашої дачі, але покриття практично відсутнє. Підключення всередині будинку немає взагалі, доводиться ходити по двору і"ловити антену". Страшенно шкодую, що повелася на дешевший тариф і привабливу пропозицію. В результаті залишилася без зв'язку і без Інтернету", - резюмує жінка.
Вона також поскаржилася в службу підтримки, але там їй відповіли, що"вирішення питання вимагає більше часу".
"Ну що ж, вирішувати це питання вони будуть вже без мене. Плюсів в обслуговуванні на Лайф я для себе не знайшла. Справедливості заради-додали до пакету бонусні хвилини і гігабайти в якості подарунка новому клієнтові, але скористатися ними все одно немає ніякої можливості», - зазначила вона, додавши, що цей мобільний оператор – «найслабша ланка у великій трійці".
Нагадаємо, у Vodafone підвищили ціни на послуги: скільки українцям доведеться викласти за дзвінки.