Українка поділилася своїм досвідом переходу на lifecell. Відповідний відгук вона опублікувала на сторінці otzyvua.net.

За її словами, вона більше 15 років була абонентом мобільного оператора "Київстар", проте через підвищення тарифу вирішила перейти на "Лайф".

Lifecell, скріншот: YouTube
Lifecell, скріншот: YouTube

З тих пір пройшло 20 днів, і вона не може дочекатися закінчення 30-ти денного терміну, щоб повернутися назад.

«З мінусів: з першого разу не можу нікому додзвонитися, відповідно мені додзвонитися теж ніхто не може. Мобільний інтернет відсутній як такий. За 20 днів протестувати швидкість Speedtest Ookla вийшло тільки одного разу і була вона: прийом 0,02 мб, віддача 0,01. При такій швидкості додаток просто не може визначити ні провайдера, ні сервер», - скаржиться клієнтка.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

Вона допустила, що виною всьому могло б бути відстань до міста в 90 км.

"Але це Київська (!!!) область, 90км від столиці, вишку в населеному пункті встановили навесні, пів року тому, і знаходиться вона в восьмистах метрах від нашої дачі, але покриття практично відсутнє. Підключення всередині будинку немає взагалі, доводиться ходити по двору і"ловити антену". Страшенно шкодую, що повелася на дешевший тариф і привабливу пропозицію. В результаті залишилася без зв'язку і без Інтернету", - резюмує жінка.

Мобільні телефони - фото Асоціація рітейлерів України
Мобільні телефони - фото Асоціація рітейлерів України

Вона також поскаржилася в службу підтримки, але там їй відповіли, що"вирішення питання вимагає більше часу".

"Ну що ж, вирішувати це питання вони будуть вже без мене. Плюсів в обслуговуванні на Лайф я для себе не знайшла. Справедливості заради-додали до пакету бонусні хвилини і гігабайти в якості подарунка новому клієнтові, але скористатися ними все одно немає ніякої можливості», - зазначила вона, додавши, що цей мобільний оператор – «найслабша ланка у великій трійці".

Нагадаємо, у Vodafone підвищили ціни на послуги: скільки українцям доведеться викласти за дзвінки.