На державний "ПриватБанк" практично щодня скаржаться десятки українців, бо їх не влаштовують деякі функції, робота служби підтримки або дії під час екстрених ситуацій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаприклад, на сайті "
Тоді жінка зателефонувала до служби підтримки "ПриватБанку", бо з її картки практично за допомогою одного дзвінка шахраї змогли зняти всі кошти.
"Коли я користувалася Приват24-з мене вимагали пароль, пінкод. Я думала що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки Привату так і не змогла пояснити мені як це сталося. Зате пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям доведеться мені", - пише користувач в негативному відгуку.
Представники "Приватбанку" відразу ж відповіли на це повідомлення і заявили, що і клієнт теж повинен піклуватися про безпеку своїх грошових коштів. Їй потрібно було відразу ж звертатися в службу підтримки, щоб їй могли допомогти.
Нагадаємо, коли потрібно терміново блокувати свою картку "Приватбанку": фахівці назвали ситуації
Як повідомляв "Знай.ua", уряд спростило процедуру отримання "Пакету малюка": у Мінсоцполітики пояснили, що змінилося
Знай.ua писав, в "Дії" з'явилася нова послуга для українських батьків: компенсація за "пакет малюка" в пару кліків