Українцям розповіли про головне протистояння новорічних символів. Дід Мороз проти Санта Клауса - історія двох персонажів, які вже багато століть радують дітей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новому сюжету від програми Факти тижня на телеканалі ICTV, де регулярно сповіщають про все, що відбувається в Україні та в усьому світі.
Святий Миколай тривалий час був символом свята в Україні, поки не прийшла радянська влада, яка оголосила так звану війну цьому символу миру і добра.
Його місце зайняв у той час міфічний персонаж, якого сьогодні всі знають як Діда Мороза. На тривалі роки Святий Миколай потрапив під заборону, але стерти з пам'яті людей це довго не вдавалося.
Через деякий час була запалена перша в Радянському Союзі не Різдвяна, а новорічна ялинка, і у Діда Мороза з'являється напарниця, яку сьогодні всі знають як Снігуроньку, і щоб остаточно закріпити нові образи, за справу взялися мультиплікатори. Дітей з самого дитинства привчали до радянської моделі поведінки за допомогою таких картин.
Був у Діда Мороза і конкурент в особі капіталістичного Санта Клауса. Близько 90 років тому дідусь з США стає таким популярним, що захоплює весь західний світ. У 1931 році він вперше з'являється на рекламному постері кока-коли, і мета досить очевидна - підвищити продажі, і це у них вийшло. Навіть сьогодні багато хто асоціює його саме з даними напоєм, зокрема перед Новим роком.
І у США, і у СРСР були різні цілі, але вони пішли практично однаковим шляхом - використовували образ Святого Миколая, і змінили його до невпізнання. Одні з ідеологічною метою, другі з комерційною.
Нагадавши, як прикрасити квартиру на Різдво, щоб вийшло крутіше, ніж в "один вдома"
Раніше повідомлялося, що Дзідзьо згадав щасливе дитинство і написав Святому Миколаю листа
Також, доак розповісти дитині, що Діда Мороза не існує: поради експерта на Новий Рік