Нещодавно відкрита планета у системі Центавра b спантеличила вчених, тому що сучасні теорії говорять, що навколо таких великих і потужних зірок не повинно бути таких тіл.

Відповідну публікацію розмістили на порталі «Daily Star»

Вчені виявили гігантську планету на задньому дворі нашого космічного простору, і кажуть, що її там бути не повинно.

Нещодавно виявлена планета, газовий гігант, яка, як вважається, приблизно схожа на Юпітер, але в 11 разів масивніше, обертається навколо подвійної зоряної системи, яка знаходиться всього в 325 світлових роках від Землі, що порівняно близько з астрономічної точки зору.

Маркус Джонсон і його команда використовували формувач зображень екзопланет SPHERE на дуже великому телескопі Європейської південної обсерваторії в Параналі, Чилі, щоб дослідити зоряну систему, і вони кажуть, що нова екзопланета може змінити все, що ми до сих пір думали про те, як формуються планети.

Пенсіонер врятував життя 1800 українцям, яких наздогнала війна: "Божа рука" Поворознюк емоційно висловився щодо війни і особисто Володимиру путіну: "Х*йло ти кончене" Представник Великобританії на Євробаченні-2022 пішов стопами Олега Псюка з Kalush Orchestra: не вистачає тільки вишиванки Як відреагувала Польща на 0 балів від України на Євробаченні і ображаються на Федишин і компанію: "Ми прихистили 3 мільйони..."

Система Центавра b складається з двох зірок - b Центавра A і b Центавра B.

Телескоп

Разом вони приблизно в шість-десять разів більше маси Сонця,і технічно зірки в цій ваговій категорії взагалі не повинні мати планет. Вони, безумовно, занадто гарячі, щоб газовий гігант знаходився на стабільній круговій орбіті, подібній до тієї, яку виявили Джонсон і його команда.

"До цих пір попередні дослідження не змогли виявити жодного такого об'єкта навколо зірки, більш ніж в три рази масивніше Сонця", - йдеться в заяві команди.

Незважаючи на невеликий шанс знайти будь-які планети, професор Джонсон каже, що він почав вивчати дані зі сфери неупереджено.

"Я думав, що навколо зірок може не бути планет, що було б цікаво, але також могло бути потенційно багато планет навколо них, що було б ще більш цікаво. За останні десять років відкриття безлічі планетних систем в дивовижних і нових конфігураціях змусило нас розширити наші історично вузькі погляди. Це відкриття додає ще одну захоплюючу главу до цієї історії, на цей раз про масивних зірка", - сказав він Inverse.

Телескоп

Нові планети майже ідеально круглої форми припускають, що вони, можливо, утворилися на такій відстані від своєї батьківської зірки, а не були виштовхнуті туди гравітаційним колом, яке створило високоеліптичні планетні орбіти.

"Це буде інтригуючим завданням - спробувати з'ясувати, як він міг утворитися, що на даний момент залишається загадкою", - говорить Янсон.

Як раніше повідомляв портал "Znaj", у НАСА виявили аномальну дірку над нашими головами.