Дивна діра з'являється тільки раз на добу, о 12 годині. Невідомо, як і чому з'являється ця діра, але вона руйнує GPS і радіосигнали в цьому районі.

Відповідну публікацію розмістили на порталі «Daily Star»

Виявлена дивна аномалія в атмосфері Землі.

Виявлена в 250 милях від Північного полюса воронкоподібна щілина, що відкривається в магнітному полі Землі, з'являється тільки один раз в день.

Діру можна побачити тільки опівдні за місцевим часом, коли Сонце знаходиться в найвищій точці неба.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Хоча це може здатися не надто серйозним занепокоєнням, магнітне поле біля Північного полюса не дає частинкам Сонця досягати Землі, але цей нещодавно виявлений розрив може викликати проблеми для супутників і космічних кораблів.

Вчені НАСА, які помітили його, також помітили, що він створює перешкоди для радіо- і GPS-сигналів в цьому районі.

Земля

І, як не дивно, будь-який літак, що пролітає над областю, здається, сповільнюється, коли простір відкривається.

НАСА заявило, що намагається з'ясувати, чому з'являється космос, але поки не змогли цього зробити. Було прийнято рішення запустити в повітря зондуючу ракету з Норвегії для випробування.

Марк Кондер, головний дослідник і фізик з Університету Аляски в Фербенксі, сказав: "На висоті близько 250 миль над Землею, космічні кораблі відчувають більший опір, наче б вони зіткнулися з лежачим поліцейським. Ви не можете просто збільшити масу в регіоні в 1,5 рази і нічого не робити, інакше небо впаде".

За даними NASA, одна з можливих причин дірки пов'язана з електричними та магнітними ефектами в іоносфері, шарі верхньої атмосфери Землі, яка іонізується сонцем, що означає, що вона містить електрично заряджені частинки.

Як раніше повідомляв портал "Znaj", супутник зняв фалічне зображення на полях.