Наші читачі пам'ятають той факт, що за останні кілька місяців сильно збільшилася кількість скарг на сервіс і послуги одного з найбільших банків України "ПриватБанк". Справа в тому, що багато українців скаржаться не тільки на фінансову сторону питання, але і на те, як співробітники банку ставляться до клієнтів у відділенні - виганяють на вулицю, не міняють купюри і навіть іноді просто не пускають отримати законні послуги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак цього разу справа абсолютно стосується грошей - фінансової сторони. Виявилося, що у одного з клієнтів на картці просто почали зникати гроші. Українець заявив, що банк списує гроші.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Банк почав автоматично списувати всі під нуль гроші з карток банку, в рахунок якоїсь придуманої заборгованості по якій йде розслідування, на даний момент результатів розслідування ще немає.
На гарячій лінії ліплять стандартними фразами, толком не пояснюючи, коли це закінчиться, оператори скидають один на одного, перемикаються між собою. а все почалося що я почав надавати документи які звільнять мене від нарахування відсотків.
Списання, йде як з зарплатної так і інтернет карти, і кредитки (особисті кошти).", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Раніше повідомляли, шахраї вкрали в українців 75 тисяч гривень, представившись співробітниками ПриватБанку, Київстар та соціальними працівниками.
Як повідомляв Знай.uа, українців навчили створювати паролі, Об які шахраї зламають зуби - "Борг кожного".
Знай.uа писав, самотній холостяк в 69 років пошкодував про порожнє життя- "Одну кинув в аеропорту, іншу - тому що люблю Київ".