Клієнт популярного в Україні "ПриватБанку" поскаржився на блокування доступу в додаток "Приват 24", через що він втратив свій банківський рахунок. Про це чоловік на ім'я Павло розповів на сайті «Мінфін».

За словами скривдженого клієнта, він давно вже користується послугами "Привату", і вважав його цілком сучасним зручним банком. Однак нещодавно він потрапив у дивну скрутну ситуацію.

Все почалося з того, що влітку він заблокував свою карту «Універсальна» на час – клієнт стверджує, що хтось намагався зняти гроші з картки. При цьому він продовжував користуватися інтернет-картами.

"ПриватБанк", скріншот: Youtube
"ПриватБанк", скріншот: Youtube

"Нещодавно я не зміг увійти в свій кабінет "Приват 24", так як система заблокувала мені доступ. Спроби його відновити ні до чого не привели, так як повинна бути хоч одна активна карта, а заблокована карта не є активною, також як і Інтернет-карти, якими я користувався. Через підтримку її розблокувати виявилося неможливо, незважаючи на те, що я її блокував якраз через підтримку. Верифікація в чаті не допомогла, так як Клієнтом в цьому банку вважається тільки людина, яка може увійти в свій кабінет Приват 24», - скаржиться українець.

Популярні новини зараз
Аліна Гросу розповіла про операції на обличчі та вперше показала себе натуральною: "Мене хтось все одно любитиме" Катя Репяхова заявила, що не боїться розлучення з Віктором Павліком: "Коли він зустрічав своїх нових дружин..." Крига скресла? У супермаркетах почали знижуватися ціни на яйця, скільки коштує десяток Про що не сказали українцям стосовно генераторів: багатьом захочеться скасувати покупку
Показати ще

За підсумком йому сказали йти у відділення "ПриватБанку" і відкривати нову карту.

"Я не знаю, це глюк системи або якась недоробка П.О. або положень, але осад залишився неприємний», - резюмує чоловік.

У банку йому пообіцяли швидко розібратися зі сформованою ситуацією.

"Добрий день! Наші колеги вже розглядають вашу ситуацію. За результатами перевірки Вам зателефонують», - пообіцяла служба підтримки «ПриватБанку».

Нагадаємо, що українців навчили створювати такі паролі, про які шахраї зламають зуби.

Раніше ми повідомляли, що шахраї вкрали в українців 75 тисяч гривень, представившись співробітниками ПриватБанку, Київстар та соціальними працівниками.

Також ми розповідали, що СБУ викрила найбільшу аферу року: хитрі хакери-самоучки "атакували" телефони українців - паролі ламали на раз.