В Україні дефіцит нових автомобілів. Ціни на «нульові» автівки значно зросли, а ситуація спровокувала нові шахрайські схеми заробітку спекулянтів. Подробиці дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.

Відео можна переглянути за посиланням.

На авторинках України суттєво зменшилася пропозиція нових авто, а ціни на вживані «небиті та нефарбовані» автомобілі б'ють рекорди: продати їх зараз можна дорожче, ніж вони були куплені кілька років тому. В залежності від виробника та моделі черги на покупку нових автівок розтягнулися на 4-7 місяців.

Фото, Джедаї
Фото, Джедаї

Така ситуація вплинула на нові cхеми наживи спекулянтів і змушує покупців нових авто переплачувати.

Популярні новини зараз

Астролог Ганна Вергелес заявила, що всі Тельці та Скорпіони протягом року проходитимуть свої кармічні уроки

Переможниця "Холостяка" Даша Ульянова збільшила і перефарбувала груди - тіло голе, тільки труси видно

Андрій Задворний показав допитливу красуню, щоб скрасити самотність без Злати Огнєвіч: "Вчиться в школі..."

Українці знайшли двійника Кузьми Скрябіна, як дві краплі: "Так схожий, і зовнішнє і гумором"

Показати ще

«Перекупщики почали займатися так званим інвестиційним бізнесом. Приблизно за півроку вони роблять передзамовлення в автодилерів, вносять передоплату, а коли машину доставляють, виставляють оголошення про продаж черги, або викуповують автівку», — коментує Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів.

Фото, Джедаї
Фото, Джедаї

Крім того, самі автосалони почали наживатися на дефіциті пропозиції. У країнах Балтії, Польщі, РФ продають автомобілі з додатковою комплектацією чи обладнанням. Наприклад, покупцям пропонують придбати килимки вартістю близько 10 тисяч доларів, або страховий поліс зі значно завищеною ціною.

Нестача автомобілів на ринках була викликана одразу кількома факторами. Після початку пандемії автовиробники прогнозували, що попит на машини скоротиться, тому зменшили їх виготовлення. Коли ж виявилося, що попит перевищив очікування, галузь зіткнулася з іншою проблемою — дефіцитом деяких деталей.

Фото, Джедаї
Фото, Джедаї

Варто зазначити, що знайти рішення чи вплинути на ситуацію, що склалася, майже неможливо, адже такі дії ніяк не регламентуються і не контролюються з боку влади.

Нагадаємо, харків'янин поголився за кермом і був прийнятий в "клуб" фарбувальних на ходу губ автоледі

Як повідомляв "Знай.ua", в Україні почнуть будувати "економні" дороги з вугільного пилу: скільки коштує таке "задоволення"

Знай.ua писав, в Україні через карантин подорожчають машини: євробляхам такі цифри і не снилися