За останні кілька місяців українці стали все частіше скаржитися на сервіс і послуги одного з найбільших державних банків країни "Ощадбанк", в якому велика кількість громадян отримують свої законні виплати. Цього разу українка розповіла, що у неї з'явилися проблеми з пластиковою карткою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінку за нову "пенсійну" картку змусили ще й заплатити, як ніби це приватний рахунок і окремий "ексклюзивний" банк.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"У пенсійної картки виданої на 5 років на третьому році відклеїлася захисна плівка. Здерли 70 гривень за нову, хоча будь-кому зрозуміло, що це не моя вина.
Для оформлення карти одного паспорта сказали недостатньо. На 8-му десятку, змусили шкандибати додому і принести документ на інд.код. А мова про те, що він є в договорі і здається на довічно, ситуацію не поміняла. Принесла.
Оформила. Сказали чекати тепер 2 тижні. Мій чоловік, з такою ж проблемою, в іншому банку отримав нову картку за 20 хвилин і безкоштовно. Єдина його дія була, це поставити підпис за отримання картки.", - пише клієнтка "Ощадбанку".
Йдеться про відділення в українській столиці за адресою: пр-т Оболонський, 14-Б.
Справедливості заради варто зазначити, що офіційні представники банку все ж змогли дати відповідь жінці:
Раніше повідомляли, українець втратив тисячі грн з "найбезпечнішої" Карти: "Гроші відлітають на розваги".
Як повідомляв Знай.uа, з українців вичавлять останні гроші за одноразові пакети: кінець "халяві".
Знай.uа писав, Ощадбанк перестав приймати в українців документи в "Дії": "На Кабмін плювати".