Українці все частіше почали скаржитися на Державні підприємства, і ось, одним з таких є ПриватБанк. Справа в тому, що мешканці Дніпра не повертають її гроші.

Своєю історією вона поділилася на сайті Мінфін, де кожен бажаючий може залишити свій відгук або скаргу на те чи інше підприємство.

Справа в тому, що вранці понеділка, 8 листопада, по карті мешканки Дніпра була проведена транзакція на суму 4478 гривень. При цьому, спочатку її провели в доларах, і сума оплати склала 169,74 доларів.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот
Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Жінка стверджує, що нічого не купувала, і відразу ж з подивом повідомила про це на гарячу лінію банку.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Показати ще

Там зареєстрували заяву про шахрайство, і порадили піти у відділення банку, щоб закрити старий рахунок, і відкрити новий.

Фахівець гарячої лінії повідомила, що в разі, якщо даний інтернет магазин розблокує гроші, вони їй повернуться, а якщо зробить списання — вона їх втратить і банк нічого зробити не зможе.

Банкомат "ПриватБанку", фото: znaj.ua
Банкомат "ПриватБанку", фото: znaj.ua

Також, дали пораду звернутися в кіберполіцію, щоб скласти заявку про шахрайство. На жаль, спроба не увінчалася успіхом, так як потрібна повна інформація про ресурс, звідки пройшла оплата.

"Знову звернулася на гарячу лінію. І банк мені цю інформацію надати не зміг-вони не бачать, куди пішли гроші! По карті існують налаштування з обов'язковим введенням коду підтвердження по кожній транзакції. Чому цього разу гроші були зняті без запиту коду підтвердження??? Фахівець гарячої лінії відповів, що деякі інтернет магазини самі скасовують запит коду підтвердження для клієнта. Але хіба код підтвердження-це захист інтернетплощалки, а не Клієнта банку?"- сказано в скарзі.

Приватбанк. Фото: Today.ua
Приватбанк. Фото: Today.ua
Приватбанк. Фото: Today.ua

При цьому, вона зазначила, що карта завжди знаходиться при ній, і проживає вона удвох з дитиною. Ніякі дані ніколи нікому не повідомляла, тому той варіант, що дані просто підгледіли - відкинула відразу.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот
Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Нагадаємо, що ПриватБанк заблокував зарплатну картку солдата ЗСУ, військовий не витримав

Раніше повідомляли, що дочи "Приватбанку" не віддають гроші без смартфона, навіть паспорт не приймають

Знай.ua писав, клієнт Приватбанку опинився в аеропорту з неправильним квитком, хоч кидай валізи