Прийшли новини, які можуть навіяти тугу навіть на найоптимістично налаштованих абонентів оператора Vodafone. Українець, який перейшов на контрактну систему обслуговування, в одній з країн Євросоюзу залишився без зв'язку, на який дуже розраховував. Адже за словами експертів і судячи з реклами, саме в режимі контракту роумінг працює "найкраще".

Про це стало відомою завдяки повідомленню незадоволеного абонента на порталі "Otzyvua".

Vodafone, фото: Знай.uа
Vodafone, фото: Знай.uа

"Місяць тому я мав необережність перейти на контракт! Мене вмовив менеджер магазину в Гуллівері. При цьому не попередив, що при переході я оплачу новий тариф за жовтень, який був у мене вже був оплачений за старим тарифом. Далі більше. Я поїхав на авто в Європу і через 10 км залишився без зв'язку та Інтернету.

Діставшись до найближчого міста і підключивши Інтернет по Wife я дізнався, що у мене не було послуги роумінгу в пакеті! Поскаржившись я продовжив подорож! Що ви думаєте!? Коли я через два тижні повернувся в Україну, то знову залишився без зв'язку. Знову дістався до wife зони, зв'язався з оператором і він мені сказав, що як тільки вони відключать роумінг зв'язок у мене відновиться.

Популярні новини зараз
3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку
Показати ще

Приїхавши до Києва я поспішив в магазин в ТЦ Гулівер з величезним бажанням розірвати договір! Директор вислухав мене і сказав, що я сам винен! У чому він не пояснив! Для розірвання договору мене змусили сплатити штраф 1000 гривень, так як в договорі, який я підписав було зазначено, що якщо я розірву договір раніше ніж через 18 місяців повинен бути оштрафований! За что? - теж не пояснили? Якої шкоди я завдав компанії я не знаю!", - пише незадоволений абонент.

Відгук незадоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua
Відгук незадоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua

Раніше повідомляли, шахраї зняли з карти українця кругленьку суму, а ПриватБанк відмовився повертати гроші: "Подумайте, перш ніж ставати їх клієнтом".

Як повідомляв Знай.uа, у ПриватБанку залишили пенсіонерку з інвалідністю без грошей через Приват24, діти заступилися за маму: "По здоров'ю немає можливості".

Знай.uа писав, газ пригальмував, а бензин додає: подекуди вже більше 35 гривень за літр.