За останні кілька місяців значно збільшилася кількість скарг на сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Справа в тому, що люди підозрюють фінустанову в "торгівлі" персональними даними клієнтів шахраям, а також скаржаться на постійні помилки під час роботи з мобільним додатком "Приват24".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"Використовую приматівські картки для отримання виплат від роботодавця. Вряди-годи вирішив розрахуватися зарплатною карткою за послуги візового центру. Опа і примат заблокував всі карти. Розблокуйте через чат пишуть примати, підозріла транзакція. Підозріла? Оплата підозріла? На сайті уряду Британії за візу? Ахахах. Ну ок заповнюю виставлені форми.
Неа не розблокують, повільна і лінива істота в чатику відписала, що я не пройшов перевірку ще до того як я заповнив форми до кінця. Пишуть - йдіть в банк. У п'ятницю ввечері блокувати карти і направляти клієнта у відділення?
Добре що є карти інших банків, так би провів вихідні без грошей. Продовжу як і раніше використовувати їх карту тільки для зняття готівки в найближчому банкоматі і негайно після надходження. Другий раз за пів року при спробі використовувати карту для чогось крім отримання в банкоматі кеша блокують. При всьому банк постійно спамить нав'язливими пропозиціями купити айфони.", - пише незадоволений українець.
Раніше повідомляли, ПриватБанк припиняє роботу: українцям пояснили, що сталося.
Як повідомляв Знай.uа, клієнт ПриватБанку опинився в аеропорту з неправильним квитком, хоч кидай валізи - "Втратив пристойну суму".
Знай.uа писав, від 5 до 500% річних: "слуги народу" готують українцям з кредитами божевільні санкції.