У мережі з'явилася чергова скарга на ПриватБанк. Українець розповів про те, як його мама зіткнулася з некомпетентністю співробітників банку, і що довелося пережити через це.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНова скарга з'явилася на сторінці Мінфін, де кожен може висловити своє невдоволення стосовно того, чи іншого підприємства і компанії. Цього разу скарга торкнулася Приватбанку.
Справа в тому, що мамі українця потрібно було заблокувати карту, проте співробітниця просто відв'язала від рахунку фінансовий номер, через що сталася проблема.
"Моя мама спеціально поїхала у відділення банку щоб прив'язати номер до карти.але натрапила на повну некомпетентність і безладність робочого персоналу. оператор замість допомоги моїй мамі прив'язки номера до карти точніше зробити номер фінансовим через банкомат або термінал почала вимагати від мами смартфоню що немає великого екрану не буде фінансового номера. мама інвалід і пенсіонер я теж не ходжу на інвалідності. без банкомату і терміналу тепер не можемо входити в приват 24 " - йдеться в повідомленні.
Все це сталося у відділенні банку, яке знаходиться в місті Запоріжжя, на вулиці Соборна. Співробітниця не тільки виявилася некомпетентною, так ще й не може виконати свої обов'язки. По здоров'ю їздити можливості нікуди немає, а термінал і банкомат знаходяться далеко. Без фінансового номера зайти в додаток мобільного банкінгу неможливо.
"Добрий день! Нам шкода, що ваша мама зіткнулася з такими незручностями. Описана вами ситуація вимагає більш докладної перевірки. Йдемо в Приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію" - практично відразу прийшла відповідь від співробітників банку.
Нагадаємо, термінал ПриватБанку забрав 100 доларів українця, але гроші пішли "на повітря": змусили чекати 14 днів
Як повідомляв Знай.ua, банкомат ПриватБанку "виманив" в українця останні гроші: залишився з нулем на карті і без обіду
Знай.ua писав, українців попередили про шахраїв, які працюють від імені Приватбанку