У мережі почало з'являтися все більше скарг на фінансове підприємство ПриватБанк. Цього разу клієнт вирішив розкрити всю правду про те, як вони працюють.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки скарзі, яку опублікували на порталі Мінфіну. Кожен бажаючий може зайти і подивитися або написати самостійно скаргу на різні підприємства.
Цього разу справа торкнулася Приватбанку. Клієнт зазначив, що є власником елітної карти world elite, і в п'ятницю, 15 Жовтня, сталося дещо, що шокувало його.
"Інспектор виконавчої служби вийшов на роботу 🙈 і раптово застав мене зненацька, наклавши арешт у розмірі 13060 грн за неправильне паркування, вчинене 21.05.2021 року. Я пишу слово "зненацька", тому що тільки після арешту рахунку в програмах Дія і Штрафи UA з'явилася інформація про з'явився борг і ніяких листів я від виконавчої служби не отримував. Інспектор Калюжний у своїй постанові чітко вказав, що арешт накладено на грошові кошти в розмірі штрафу, тобто 13060 грн" - сказано в повідомленні.
Однак, замість того, щоб почати вирішувати ситуацію, ПриватБанк наклав арешт ще й на гривневу карту, а це понад 28 тисяч гривень.
Кілька днів поспіль різні менеджери передзвонювали і говорили непотрібну інформацію, борг за паркування погашений давним давно, а чоловік, який наклав даний арешт, весь цей час не з'являвся на роботу.
Співробітники банку відразу ж відповіли в коментарях, заявивши про те, що заяву чоловіка вже почали розглядати, і про результати йому особисто повідомлять.
Раніше повідомляли, шахраї вкрали з банку $35 млн, підробивши голос директора: у фінустанові навіть нічого не запідозрили.
Знай.ua писав, "ПриватБанк" заборонив українцям "смітити грошима" в перекладах: не більше ста.