Українець поскаржився на "Ощадбанк", який на його думку безпідставно нарахував заборгованість.
Про це українець написав на сайті "Мінфіну".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Сьогодні отримав повідомлення у вайбері зі змістом такого тексту "Просимо в терміновому порядку сплатити прострочений платіж у розмірі -3789,53 за овердрафтом". При дзвінку на гарячу лінію, оператор Мальвіна сказала, що у Вас кредитна карта, хоча у мене звичайна", — розповів українець.
Після цього чоловіка попросили почекати на лініъ, щоб його з'єднали з фахівцем, який більш компетентний в цьому питанні. Українець прочекав близько 40 хвилин, але ні з ким його так і не з'єднали. Коли він знову намагався зателефонувати менеджерам "Ощадбанку" ніхто просто не брав слухавку.
"Що відбувається у вас в банку. Дані СМС розсилки я розцінюю як шахрайські дії, ніяких грошей я у Вашого банку не брав, особисті кошти з карти на карту переводив з вашим величезним відсотком, також знімав особисті кошти з вашим величезним відсотком. Прошу розібратися в даній ситуації якомога швидше, в іншому випадку буду змушений звернутися в НБУ і правоохоронні органи", - підсумував він.
Популярні новини зараз
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще
Раніше Знай писав, що банкомат Ощадбанку списав з рахунку двічі по 500 грн, грошей клієнт так і не побачив: "не доведете"
Також Знай повідомляв, Українка поскаржилася на Ощадбанк через картку киянина: "на ній фото чужого мужика".