Буквально за кілька місяців українці стали набагато частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших банків країни "ПриватБанку" більше, ніж це було раніше. Швидше за все людям допомагають соцмережі, де можна поділитися своїми проблемами і дізнатися рішення від інших користувачів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що українці підозрюють фінустанову у співпраці з шахраями, яким банк може передавати особисті дані клієнтів. Також люди скаржаться, що у відділеннях банку персонал поводиться неналежно з клієнтами похилого віку, просто виганяючи їх на вулицю в будь-яку погоду. Цього разу одна українка розповіла про проблеми із зарплатною карткою.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відкликання.
"Сьогодні після отримання зарплати пішла знімати гроші в банкоматі ПриватБанку (зарплатна карта — креді агріколь банку). Перші дві тисячі банкомат видав, а на другі написав "Технічна помилка", але при цьому обидві операції були успішні і гроші списали з рахунку. Тобто, згідно балансу формально я зняла чотири тисячі, за фактом на руках у мене виявилося тільки дві тисячі.
У відділенні ПриватБанку сказали звертатися на гарячу лінію, на гарячій лінії сказали звертатися в Креді Агріколь банк, в Креді Агріколь Банку сказали чекати завтрашнього дня і писати заяву. Я працювала, і тепер мені нема за що жити, тому що банкомат з'їв мої гроші.", - пише українка.
Раніше повідомляли, шахраї списали 1000 гривень з кредитки Українки через Приват24, в ПриватБанку винних не знайшли: "Зверніться до одержувача".
Як повідомляв Знай.uа, українка з переломом тазу по страховці "ПриватБанку" отримала розчарування і порожній гаманець: платила щомісяця.
Знай.uа писав, ПриватБанк відбирає депозитні відсотки українців, відповідь співробітників вражає: "Питання вже...".