Власники старих автомобілів з європейськими номерами стикаються з проблемами легалізації вже на розмитненні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк заявляють в
Іноді пошкодження коду може бути результатом корозії, але найчастіше код пошкоджують навмисне. Українців закликають з обережністю купувати в Європі старі авто і уважно оглядати VIN-номери на наявність пошкоджень.
"Самостійну перевірку VIN-номера потрібно зробити ще до зняття автомобіля з обліку. Просто подивіться, чи всі цифри, букви є, такі ж вони, як в техпаспорті, чи немає сторонніх втручань або іржі, яка не дозволить експерту в МРЕВ перевірити цей номер", - повідомив юрист Іван Казачук.
Якщо фахівці в
Вирішення такої проблеми існує. Якщо причина полягає в природних змінах, тоді дають експертний висновок, яким підтверджується, що стороннього втручання не було і номер кузова дійсно пошкодився природним способом.
Ну а якщо було втручання і VIN-код все ж підроблений, тут основним завданням буде довести, що це зробив не нинішній власник, і що він лише став жертвою ситуації і думав, що авто легальне.
"Від штрафу в 170 тис.грн власник євробляхи в даному випадку застрахований, тому що це штраф за те, що автомобіль не був розмитнений. А тут виходить така ситуація, що людина розмитнилася, але потім не змогла поставити машину на облік через такі ось моменти по VIN-номеру", - стверджує юрист Казачук.
Нагадаємо, розмитнити євробляху через додаток "Дія": як оформити машину, мопед і навіть причіп онлайн
Як повідомляв Знай.uа, інструктори автошкіл в минулому? Українцям дозволили здавати на права онлайн
Також портал Знай.uа писав, "Розумне табло" або штраф: копи таємно провели експеримент на водіях, результати вразили всіх