Все частіше українці почали скаржитися на послуги державної фінансової установи Ощадбанк. Чоловік розповів про те, як з нього помилково були списані кошти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це стало відомо завдяки порталу Мінфін, де і була розмішена ця скарга. Клієнт розписав про все в найдрібніших подробицях.
Сталося це у Львівській області, в місті Самбір, на вулиці Шевченка 3. Ярослав розлючений сервісом і банкоматами Ощадбанку. Справа в тому, що ще на початку серпня він намагався зняти в банкоматі суму в 500 гривень.
Перший раз операція була скасована, другий раз теж, однак, гроші знялися, і клієнт виявився обдурений.
"Після довгого листування з монобанком, мені повідомили, що нібито кошти мною були отримані, хоча зір дозволяє мені побачити великий напис» операцію скасовано", характерного звуку видачі готівки не було, все чим це аргументовано який випискою з банкомату, і інформації від банку. Не рекомендую користуватися даними банкоматами, якщо не хочете бути обдуреними, свою правоту не доведете в будь - якому випадку" - йдеться в повідомленні чоловіка.
При цьому, практично відразу йому відповіли представники Ощадбанку, які попросили вибачення за даний інцидент. Вони відзначили, що в подібних випадках банк повинен відправити запит, після чого починається розслідування.
Процедура офіційна, і помилок ніколи немає. Якщо за результатами розслідування зайвих коштів у банкоматі не виявлено, то, відповідно, можливості повернути кошти немає.
Як в результаті вирішилася ситуація-невідомо.
Нагадаємо, раніше в Ощадбанку через дитячі виплати українку змусили бігати по всьому місту, карток немає
Також Знай.uа писав, що українка поскаржилася на Ощадбанк через картку киянина
Як повідомляв портал Знай.uа, у Приватбанку не можна оплатити комуналку: українці не знають, куди бігти