В останні кілька років українці стали все частіше ділитися інформацією про послуги та роботу одного з найбільших поштових операторів України, компанії "Нова пошта". Клієнти впевнені, що далі так тривати не може, потрібно вплинути на це "відмовою від послуг". На цей раз темою стала збереження і цілісність доставленої до одержувача посилки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі Otzyv.ua.
"Користувався послугами даної компанії до вчорашнього дня. Після того як пошкодили цінний вантаж і відмовилися проводити розслідування інциденту не раджу користуватися послугами даної компанії!
При отриманні вантажу упаковка була цілою що видно на всіх камерах вантажного відділення тому і не виникло підозри що потрібно перевірити цілісність вантажу. Але через кілька годин коли розпакували на СТО то вантаж виявився пошкодженим і ремонту не підлягає (тріснутий і надламаний корпус АКПП).
На телефонний дзвінок на лінію підтримки дівчинка "відморозилася" шо треба було перевіряти. На мої зауваження, що упаковка ціла і такий вантаж неможливо пошкодити не зберігши цілісність упаковки неможливо менеджер компанії "покрився інеєм" мовляв пішов ти...
Насторожив і ще той факт що в процесі відправки з пункту відвантаження Нова пошта видалила дані про посилку і через ніч з'явилася нова квитанція в додатку на той же вантаж, що просто вказує на підтасовування фактів... Не раджу зв'язуватися з шахраями... Дуже неприємні враження не кажучи про фінансову сторону...", - пише автор відгуку.
Раніше повідомляли, українці в черзі в "секонд" ледь не поламали один одному ребра: так виглядає битва за труси.
Як повідомляв Знай.uа, клієнт Нової Пошти отримав осколки, замість романтичного вечора з вином і цукерками: "Як упакували, так і довезли".
Знай.uа писав, українець знайшов в упаковці з арахісом сигаретний "бичок": "Докури і заспокойся".