Українка поскаржилася, що шахраї придбали за всі гроші, які були у неї на картці музику в ITunes. Однак, ПриватБанк відмовив у деяких запитах на повернення коштів.

Про це українка написала на сайті Мінфіну.

Так, українка повідомила, що зранку 23 вересня з її картки хтось почав робити несанкціоновані покупки в ITunes. Зазначається, що купували кожні 10−20 хвилин, і продовжили це робити ранком 24 вересня. Жінка розповіла, що жодних смс-сповіщень про паролі чи списання коштів їй не надходило.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Коли вона перевірила баланс картки вже 26 вересня, то помітила зникнення великої суми коштів. Тому вона вирішила звернутися до оператора онлайн.

"Оператор обнадіяв, що такі справи часто закінчуються поверненням коштів. Але далі все було не так райдужно. Оператором було відкрито заявки на повернення коштів — але не всіх (!). Дивна ситуація: співробітники з 44 шахрайських операцій взялися оскаржувати лише 35, бо начебто існує ліміт на повернення коштів за покупки — і це 35 транзакцій. Те, що покупки робила не я, а шахраї, що у мене немає жодного гаджета від Apple, здається, взагалі працівниками банку не враховується", - розповіла вона.

Скарга на ПриватБанк
Скарга на ПриватБанк

Після цього жінка звернулася до правоохоронців та направила верифікований запит Голові правління банку. Також вона подала запит на опротестування транзакцій у відділенні Apple Україна. Профіль шахрая на Apple.com заблокували.
ПриватБанк відреагував на скаргу українки та зазначив, що їхні працівники роблять все аби оскаржити списання коштів.

" По деяким заявкам, на жаль, ми не маємо змоги провести претензійну роботу, так як існує обмеження на кількість заявок зі сторони платіжної системи. Закриті лише ті заявки, котрі перевищують даний ліміт, а по іншим заявкам вже ведеться робота. Зі своєї сторони ми зробимо все, щоб оскаржити списання коштів", - зазначили у ПриватБанку.

Популярні новини зараз

Ридаюча пенсіонерка не могла потрапити на потяг "Одеса-Київ" через відсутність сертифіката: на тест не вистачало 200 гривень

У Путіна "впав" Кремль

"Слугу" Зеленського Галину Третьякову "вигнали" з Ради за скандал з покійним Антоном Поляковим

Кейт Міддлтон змінила зачіску і приміряла вбрання нареченої: найкращий образ з часів весілля з принцом Вільямом

Показати ще

Відповідь банку
Відповідь банку

Нагадаємо, що ПриватБанк почав блокувати карти клієнтів без попередження, українка приголомшила доказами: "На порозі шухера..."

Як повідомляв Знай.uа, клієнту "ПриватБанку" впарили золоту картку замість безкоштовної-здерли за "повітря".

Знай.uа писав, українці заблокували карту ПриватБанку з усіма грошима, довелося лізти в борги: "Задавали багато питань".