За останні кілька місяців сильно збільшилася кількість скарг на один з найбільших банків України "ПриватБанк". Цього разу обійшлося без передачі особистих даних клієнтів шахраям, виявилося, що клієнтка банку зіткнулася з несподіваним блокуванням.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Приватбанку"
"Початок кінця Приватбанку! Якщо у вас є можливість не мати справу з Приватбанком - не майте! На жаль, колишня слава Привату, мережа банкоматів і відділень робить його найбільш привабливим для обслуговування, але це вже ненадовго! Банк абсолютно не робить письмових запитів на передачу даних-він просто блокує ваші гроші!
Після декількох днів блокування рахунку вирішила відправити на оплату платежі, а блокування вирішувати в судновому порядку, але! Система не дає зробити навіть платіж, що б неможливо потім було довести, затримку платежів. Вчора на гарячу лінію повідомила, що дзвінків запитів на інформації не проступала — перевірили, дійсно немає. Сьогодні, опа, а мені виявляється дзвонив робот, а я не взяла трубку. Абсолютне свавілля!!!
Раз вже гроші чисто притримують на рахунку контрагентів — значить Приватбанк на порозі "великого шухера". Розблокую гроші - спишу і піду! Абсолютно ніякої відповідальності перед клієнтами!", - пише клієнтка.
Раніше повідомляли, курс валют 29 вересня залишить мокре місце від долара і євро, поки гривня святкує хеппі-енд.
Як повідомляв Знай.uа, клієнту "ПриватБанку" впарили золоту картку замість безкоштовної-здерли за "повітря".
Знай.uа писав, українці заблокували карту ПриватБанку з усіма грошима, довелося лізти в борги: "Задавали багато питань".